sobota, 11 grudnia 2021

Weekendzik

 

 
 
Cześć kochani ❤🍀

Ostatnio pisałam Wam, że zacznę czytać "Nie moja matka" niestety dostałam nowe leki które delikatnie mówiąc wykluczyły mnie na trochę z normalnego funkcjonowania, więc zabrałam się za tę lekturę dopiero wczoraj. Na razie powiem tylko tyle iż wciągnęła mnie na tyle, że na raz przeczytałam 150 stron i ciągle modlę się o wolną chwilę by przysiąść do niej ponownie. Myślę że przez weekend powinna być skończona jeżeli nie wypadnie nic nagłego 😉
Aktualnie kompletuję też książki pod choinkę dla córeczek i zastanawiam się czy opowiadać Wam też tu o nich trochę czy raczej książki niemieckojęzyczne Was nie ciekawią 🤔
Ja szczerze powiem że nie mogę się doczekać aż zaczniemy je czytać. Tym bardziej że o dwie walka była dość zacięta bo wszędzie były wykupione 😬 ale ostatecznie się udało 🥳 W tajemnicy powiem, że w zestawie znajduje się książka o której ostatnio jest dość głośno na IG 🎄🐽🐷 ale oprócz prosiaczka pojawia się tez duszek 👻 kucyki 🐴 i popielica 🐀 a także latające cynamonowe pyszności 🥐

W następnym poście wlecą moje plany czytelnicze na resztę grudnia i styczeń 📚

Życzę Wam udanego weekendu ❤🎄❤

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz