piątek, 3 grudnia 2021

Książeczki na Mikołaja

 

mikolaj, mikolajki, ksiazka, ksiazki, prezent, prezenty, dla, dzieci, geschenk, kinderbuch, buch, muminki, zebranie, nasza, ksiegarnia, jansson

 
Cześć Moliki ❤🍁

W końcu mamy piąteczek. Co prawda w domu będę dopiero o 19, ale już się cieszę na wolny weekend 🥰
Standardowo moje plany są takie żeby jak
najwięcej czasu spędzić z moimi Brzdącami 👱🏻‍♀️👧🏼
Spacer jeżeli będzie to na pewno nie długi bo zapowiadają temperatury na minusie i deszcz ze śniegiem 🌨🌧 dziś rano jak wychodziłam było -7°C 🥶 Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło...Żeby nie było nudy poczytamy "Muminki" i "Der Schneeti" siedząc pod mięciutkim kocem i popijając gorące kakao, powoli wejdziemy w świąteczny klimat 🎄🤶
Ja aktualnie czytam "Nie moja matka", ale jak tylko skończę też zabiorę się już za świąteczne lektury. Na pierwszy ogień pójdzie chyba "Promyczek na święta" Klaudii Bianek.
W najbliższym czasie pokażę Wam moje plany czytelnicze jak chodzi o grudzień i styczeń 😉 no i oczywiście książki jakie moje Łobuziary dostana na Mikołaja 🎅🏼

Trzymajcie się cieplutko 🍀🍁😘
Udanego weekendu ❤🍀📚

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz