czwartek, 11 listopada 2021

Plany

 

 

Witajcie Moliki 😘

U mnie od dłuższego czasu bardzo pracowity okres. Niestety ostatnio i trochę nerwowy z kilku różnych względów. Ale liczę na to, że  w końcu będzie trochę spokojniej. W przyszłym tygodniu mam ważną wizytę u lekarza więc proszę o mocne kciuki ✊🏼

W ramach odstresowania się wczoraj zrobiłam dzień dla siebie, kupiłam kilka pielęgnacyjnych rzeczy (moją skóra zimą zawsze błaga o litość jest bardzo problematyczna i niesamowicie sucha), zamówiłam dwie pary okularów  bo moja wada się zwiększyła i powoli stawałam się ślepa 👓, no i w końcu zamówiłam książki z Polski 🤗🥳
Tym razem zdecydowałam się na zestaw:
📚 6 Kryminałów/thrillerów
📚 7 książek o tematyce okołomedycznej
📚 5 książek o tematyce świątecznej/obyczajowej
📚 1 z literatury dziecięcej

Powoli zaczynam też upatrywać książki na prezenty 🎅🏼 dla córek. I chyba wczoraj udało mi się skompletować już wszystkie 6 (na Mikołaja po jednej i pod choinkę po dwie).

Miłego czwartku kochani ⛅🥰

Ja zaraz zbieram się na zajęcia a Wam życzę cudownego i ciepłego dnia.
U mnie aktualnie tylko 2 stopnie 🥶

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz