sobota, 20 listopada 2021

Listopadowe nowości

 

 
moje, nowosci, ksiazki, zamowienie, nowe, biblioteka


Cześć Kochani ❤🍁

W ankiecie odpowiedzieliście, że jesteście ciekawi mojego ostatniego już w tym roku zamówienia z Polski. Tak więc przychodzę dziś by pokazać Wam nowe nabytki książkowe. Tak jak już pisałam kilka postów wcześniej tym razem zdecydowałam się na:
📚 6 Kryminałów/thrillerów 🕵🏻‍♀️
📚 7 książek o tematyce medycznej👩🏻‍⚕️
📚 5 książek o tematyce świątecznej/obyczajowej 🎄
📚 1 z literatury dziecięcej 👶🏻

W paczuszce znalazły się takie tytuły:
👩🏻‍⚕️"Dziesięć leków które ukształtowały medycynę"
👩🏻‍⚕️"Znikanie"
👩🏻‍⚕️ "Spojrzenie w otchłań"
👩🏻‍⚕️ "Chirurg"
👩🏻‍⚕️ "Historia współczesnej medycyny"
👩🏻‍⚕️ "Geny"
👩🏻‍⚕️ "Pokonać chorobę"
🕵🏻‍♀️ "W ukryciu"
🕵🏻‍♀️ "Gdzie jesteś synku"
🕵🏻‍♀️ "Doberman"
🕵🏻‍♀️ "Nie moja matka"
🕵🏻‍♀️ "Mroczne sekrety"
🕵🏻‍♀️ "Wyleczeni"
🎄 "Kraina zeszłorocznych choinek"
🎄 "Kraina spełnionych życzeń"
🎄 "Gwiazdka pełna marzeń"
🎄 "Promyczek na święta"
🤱🏻 "Wybór"
👶🏻 "Kubuś Puchatek. Chatka Puchatka"

Czytaliście już któryś z tych tytułów? A może macie któryś z nich w planach?

Miłej soboty 🍁⛅📚

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz