czwartek, 18 listopada 2021

Długi weekend

 



Dzień dobry Misie 🐻😘

Od wczoraj zaczęłam długi weekend. Niesamowicie się cieszę  bo ostatnio brakowało mi czasu na odpoczynek i zwykłe nicnierobienie 😉 Teraz mam wolne aż do poniedziałku. Co prawda i tak muszę wcześnie wstawać bo dzieciaki do szkół ktoś wyszykować i zaprowadzić musi, ale robię to z uśmiechem na twarzy bo wiem, że później nie muszę w pośpiechu biec do pracy czy na zajęcia 🥳
Mam nadzieję że uda mi się w końcu na dłużej przysiąść do książki bo jutro ma przyjść moja nowa paczuszka z Polski 🤗 a wtedy już  powoli wypadałoby zabrać się za lektury świąteczne 🎅🏼🎄
Dziewczynki już w szkołach, chatka ogarnięta, pies po spacerze, koty nakarmione, pranie wstawione więc teraz zasłużenie zrobię sobie śniadanko i kawkę a później wskakuję pod koc z ogromnym kubkiem gorącej, aromatycznej herbatki i książką 🥰

PS. Dziś moja wizyta u lekarza, której nie ukrywam, że trochę się boje tym bardziej, że została przyspieszona z nieznanego mi powodu 🤔 a ostatnie wyniki nie były zbyt dobre.

Miłego dnia Kochani ❤🍁⛅

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz