niedziela, 30 maja 2021

Łagodna dyscyplina



"ŁAGODNA DYSCYPLINA"  

recenzja, ksiazki, lagodna, dyscyplina, sarah, ockwell, smith, opinia, recenzje, opinie, ocena, blog, ksiazkowy, opis,
Autor - Sarah Ockwell- Smith
Liczba stron - 368
Wydawca -Laurum
Rok wydania - 2020
Kategoria - Poradnik

OPIS: 

RECENZJA: 

Cześć Kochani 😘🍀📚

Nie wiem jak Wam, ale mnie słowo dyscyplina jakoś nie najlepiej się kojarzy jak chodzi o dzieci 😬
To słowo samo w sobie kojarzy mi się z krzykiem, złą atmosferą, płaczem, karą itp.
Może dlatego że jak byłam dzieckiem i ktoś zrobił coś złego często słyszałam stwierdzenie "przydałaby mu się dyscyplina, porządne lanie raz, drugi i chodziłby jak w zegarku".
Dlatego też do tej książki podchodziłam trochę jak pies do jeża 🦔
Jednak już czytając spis treści byłam jej coraz bardziej ciekawa.
Nie oszukujmy się dzieci nie rodzą się z instrukcją obsługi, każde jest inne, ma inne potrzeby i inne problemy. Sama podpisuję się pod tym stwierdzeniem obiema rękami. U mnie obie córki są po jednych rodzicach, a jak chodzi o charaktery są jak ogień i woda 🔥💦 Zresztą dokładnie tak samo jest ze mną i moim rodzeństwem.
Rodziców idealnych też nie ma 🤷🏻‍♀️
Każdy z nas popełnia błędy i jak to powiedziała autorka błędy są ok...jeżeli wyciągamy z nich wnioski. Nie ma rodzica, który nie trafia na sytuacje z którymi nie wie jak sobie poradzić.
Jak dziecko sprawia problemy to pierwsze co przychodzi wielu ludziom na myśl to np kara na telewizje czy laptop. Autorka jednak pokazuje nam, że taka metoda nie zawsze ma sens i że w wychowaniu bardzo ważny jest: obustronny szacunek, komunikacja i jasno wyznaczone granice.
W książce tej znajdziemy między innymi takie ważne informacje jak:
1. Dlaczego dzieci źle się zachowują
2. Jak się uczą
3. Jak rozwija się mózg dziecka
4. Metody wychowawcze w szkole
5. Jak sobie radzić z marudzeniem i fochami
6. Jak sobie radzić z kłamstwem
7. Jak sobie radzić z niską samooceną i brakiem pewności siebie

Ja na pewno kilka rzeczy przetestuję 😉

Trzymajcie się ciepło.
Dajcie znać czy macie w planach tę książkę.
A może już czytaliście? Jeżeli tak to napiszcie jakie są Wasze wrażenia 📚

Buziole 💋
Aschlee ❤📚🍀
 


recenzja, ksiazki, lagodna, dyscyplina, sarah, ockwell, smith, opinia, recenzje, opinie, ocena, blog, ksiazkowy, opis, ksiazkowy, swiat, aschlee



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz