czwartek, 20 maja 2021

Tom und Jerry

 

"TOM UND JERRY"

tom. jerry, kinderbuch, buch, ksiazka, dzieci, minionki, minionek, bajka, walt, disney

Cześć Misie 😘🐻

Wpadam pokazać Wam co udało mi się upolować w Lidlu dla mojej małej łobuziary 🥰🥳

Ona uwielbia bajkę Tom i Jerry. Już kiedyś intensywnie szukałam książeczek z przygodami tych urwisów, ale nigdzie ich nie znalazłam. Jak tylko przeglądałam Prospekt Lidla wiedziałam, że w czwartek mimo wolnego trzeba będzie wstać wcześnie rano i iść na polowanie 🤣
Co prawda książeczka "Tom and Jerry - Lustige Vorlesegeschichten" ma tylko 80 stron ale zawiera zabawne historie i piękne, kolorowe ilustracje 😍
Są w niej takie rozdziały:

1. Katz-und-Maus-Haus
2. Die Poolparty
3. Babysitter-Spaß
4. Der Camping Ausflug

W najbliższym czasie na pewno ją przeczytamy bo znów od poniedziałku zapowiadają u nas na cały tydzień deszcz także na zewnątrz za wiele czasu raczej nie spędzimy 🤷🏻‍♀️ Liczę, że chociaż w weekend pogoda dopisze i będziemy mogli gdzieś pospacerować 🌲🌳🐛🐜🐝

Moja córcia odkąd nauczyła się samodzielnie czytać wprowadziła nowy wieczorny rytuał. Teraz to ona czyta mamie przed snem 🤭

Miłego dnia kochani ❤📚⛅

PS. Tak u mnie tak ciemno cały dzień dziś 🤷🏻‍♀️ nie dość, że co trochę pada 🌧 to jest też zimno

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz