piątek, 28 maja 2021

Paw Patrol

 

"PAW PATROL"

paw, patrol, nickelodeon, kinderbuch, ksiazka, dzieci, psy, minionki, minionek, vorlese, geschichte, bajki, bajka, toggolino
 
Dzień dobry Kochani 🥰

Witam się z Wami w to piątkowe popołudnie ☁️🌧

My od wtorku jesteśmy w domku 🥳
Mam nadzieję, że więcej wizyt w szpitalu już nie będzie ✊🏻
A Wam po raz kolejny bardzo dziękuję za wsparcie w tych trudnych chwilach ❤💐

Po wyjściu obiecałam mojej córci nagrodę za to, że dzielnie zniosła tak dużo badań (często mało przyjemnych). Wiedziałam, że będzie to musiała być jakaś rzecz związana z jej ulubionymi postaciami z bajek 😉
Takim oto sposobem powiększyłyśmy naszą biblioteczkę o nową książkę " Paw Patrol- Heldenhafte Vorlesegeschichten"
To kolejna lektura, którą nabyłyśmy w Lidlu 😊
Tak samo jak "Tom and Jerry" jest w twardej oprawie (w sumie jak większość książek dla dzieci tutaj 😉), ma cudowne ilustracje i dość duże literki dzięki czemu mała Łobuziara może bez problemu czytać samodzielnie 📖
Znajdziemy tu takie rodziały:
1. "Der Satellitenabsturz"
2. "Die Riesenpflanze"
3. "Der neue Sportplatz"
4. "Affen-Alarm"

Jutro muszę jeszcze wyruszyć do Rossmanna bo obiecałam jej też płyn do kąpieli z Psim patrolem 🐕🛁🧼 także trzymajcie kciuki by udało się coś upolować 😉
No i muszę pomyśleć też o jakichś prezentach na Dzień Dziecka bo jakby czasu zostało nie za wiele 🤭

W weekend pora się odstresować, chyba pierwszy raz od wyprowadzki pójdziemy na spacer nad jezioro 🏖⛵

Udanego piątku Kochani 😘🌤🍀📚

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz