czwartek, 1 lipca 2021

Nowe niemieckie książki

 

 
nowe, niemieckie, ksiazki, blog, ksazkowy, aschlee, swiat, kleine, engel, die, app daniel kohlhaas, arno, strobel

Cześć Misie 🍀🌤

Pamiętacie jak mówiłam Wam, że są dwie książki na które bardzo czekam, ale niestety jedna ma premierę 1.07 druga natomiast 28.07? Jak tylko zobaczyłam je w zapowiedziach i przeczytałam opisy powiedziałam "muszę je mieć".
No i mój Mąż sobie to zapamiętał i wczoraj zrobił mi niespodziankę. Zdobył je obie przedpremierowo na mój urodzinowy prezent 😍🎁🤩

Na razie w dużym skrócie powiem Wam, że jedna z nich jest o morderstwach w dziecięcym hospicjum, a druga o aplikacji która miała chronić dom pewnej rodziny niestety jak wiemy nie wszystkie aplikacje są w 100% bezpieczne.
Dokładniej opowiem Wam o nich jak już je przeczytam 📚 
Ciekawa jestem za którą z nich zabralibyście w pierwszej kolejności?

Miłego dnia 🍀🌤📚❤

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz