sobota, 26 czerwca 2021

Weekend

 

 

Hello Kochani 🍀❤

W końcu mamy weekend 🤩
Ten tydzień przeczołgał mnie totalnie. Egzamin był dopiero początkiem, bo zaraz po nim dowiedziałam się że zaczynam szkolenie od już, dokładnie od następnego dnia punkt 8 rano. Plus tego wszystkiego jest taki, że teraz będę miała wolne weekendy 🥳 minus natomiast taki że od poniedziałku do piątku będzie niezły zapiernicz no i....nie mam w tym roku wakacji 😭
No ale co zrobić coś za coś 🤷🏻‍♀️

U mnie na cały weekend zapowiadają deszcz 🌧 więc długich spacerów raczej nie będzie. Zatem sobotę i niedzielę planuję spędzić czytając książki ze zdjęcia. Obie już zaczęłam 😉
Będę też musiała się pouczyć, ale po takim tygodniu najpierw czas na relaks 📚

Widziałam że w Polsce zaczęły się wakacje 🏝🏖 u nas jeszcze miesiąc szkoły dla dzieciaków.

Dobra, koniec gadania. Pora wstać, zrobić śniadanko i kawkę 🥪☕
Reszta domowników jeszcze śpi więc w domu panuje jeszcze przyjemna cisza😉

Udanego weekendu dla Was Misie 🐻🐨🐻‍❄️🐼

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz