piątek, 30 lipca 2021

Die Karte

 "DIE KARTE"

 
die, karte, buch, ksiazka, kryminal, winkelmann, zapowiedz, nowosc


Cześć Kochani ❤🍀

W ostatnim czasie przydałyby mi się jakiś magik który wydłużyłby moją dobę o dobre kilka godzin🧙‍♂️🧞‍♀️🪄 Mam wrażenie, że co chwilę jest piątek, a ja z niczym się nie wyrabiam 😬

Pisałam Wam dwa tygodnie temu, że niespodziewanie dostałam prezent od mojego Męża 🎁
Jakiś czas temu w porannej rozmowie przy kawie przebąknęłam, że niesamowicie ciekawi mnie seria "Kerner und Oswald" Andreasa Winkelmanna. Na mieście widziałam wiele porozwieszanych plakatów, bo 15.06 była premiera jego nowej książki, ale nic więcej się nie odzywałam bo przecież niedawno dostałam również "Kleine Engel" i "Die App", których nie udało mi się jeszcze przeczytać 🤫
Kiedy mój Mąż powiedział, że jedzie po kilka rzeczy na weekend nie spodziewałam się że wróci z taką niespodzianką 😍 "Die Karte" to co prawda czwarty tom serii, ale nie trzeba czytać ich po kolei 😉 Jeśli będzie tak dobra jak o niej mówią to pozostałe części też będę chciała z pewnością nadrobić 🙃

Opis mówi że:

🏃🏽‍♀️ Czytając tę pozycję dowiesz się jak duże niebezpieczeństwo może spotkać cię przez media społecznościowe.
W Hamburgu biegaczka, która regularnie udostępnia online swoje trasy i godziny biegania, zostaje zamordowana. Jens Kerner i jego zespół rozpoczynają śledztwo.  Wkrótce niestety ginie kolejna biegaczka. Wygląda na to, że sprawca szpieguje kobiece trasy właśnie po to, by uderzyć w odpowiednim momencie... i tu zaczyna się wyścig z czasem... 🏃🏽‍♀️

Nie wiem jak Was ale mnie opis bardzo zaciekawił 🤩

Poprzednie tomy to:
1. Das Haus der Mädchen
2. Die Lieferung
3. Der Fahrer

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz