czwartek, 16 kwietnia 2020

Pozwól mi wrócić

"POZWÓL MI WRÓCIĆ"

Autor -B. A. Paris
Liczba stron -319
Tytuł oryginału-  Bring Me Back
Tłumaczenie-  Magdalena Koziej
Wydawca - Albatros
Rok wydania - 2019
Kategoria - Kryminał, Sensacja, Thriller

OPIS: 
Fin i Layla, młodzi i nieprzytomne w sobie zakochani, wyjeżdżają na wakacje do Francji. W drodze zatrzymują się w nocy na parkingu i kiedy Fin wraca z toalety, jego dziewczyny nigdzie nie ma. Fin opowiada policji, o tym, co zdarzyło się tej nocy. Są tacy, co nie wierzą w jego wersję i podejrzewają go o najgorsze. Nawet po latach. I tylko Fin wie, że nie powiedział policji całej prawdy.
Po dziesięciu latach zaczyna jeszcze raz – w innym miejscu, z inną kobietą. I tak się akurat złożyło, że jest nią siostra jego zaginionej dziewczyny. Kiedy się zaręczają, Fin dostaje telefon. Ktoś z jego przeszłości widział Laylę. Ktoś podrzuca znaki kojarzące się jednoznacznie z Laylą. Ktoś wysyła mu maile, które doprowadzają go na skraj szaleństwa. Fin zaczyna podejrzewać wszystkich i coraz bardzie wierzy w to, że jego dawna ukochana żyje. I że jest bliżej, niż mu się wydaje.

RECENZJA: 
Trzy książki B.A Paris na moim regale leżą już dość długo. 11.03 ukazała się czwarta "Dylemat" i stwierdziłam, że to dobra okazja by nadrobić wcześniejsze tytuły.
 "Za zamkniętymi drzwiami" bardzo mi się podobała, więc oczekiwania miałam dość duże. Poczytałam opinie na Lubimy czytać i byłam zdziwiona, że ma całkiem sporo tych negatywnych. Ale musiałam przekonać się na własnej skórze do której grupy czytelników będę się zaliczać. Tych za czy raczej przeciw. Zdecydowanie mogę powiedzieć, że zaliczam się do tej pierwszej grupy. Styl Autorki bardzo mi odpowiada. Książka wciągnęła mnie od samego początku do tego stopnia, że dla niej zdecydowałam się zarwać noc 😎😍 
Byłam bardzo ciekawa co takiego na prawdę przydarzyło się Layli. Cytat z okładki 
"Bo tylko on wie, że wtedy, we Francji, nie powiedział całej prawdy" jeszcze bardziej zaostrzył na nią apetyt. A zakończenie? Totalnie mnie zmiażdżyło. 
Nie spodziewałam się czegoś takiego.
 ○ Czy Layla rzeczywiście została porwana? 
○ A może sama uciekła?
 ○ Czy się odnalazła? 
○ Co we Francji zataił Finn? 
Jeżeli jesteś ciekawy odpowiedzi na te pytania,  koniecznie sięgnij po książkę "Pozwól mi wrócić" 👌👌 Jeżeli ta książka jest najsłabszą książką Pani Paris (takie opinie też czytałam) to aż boję się sięgnąć po "Na skraju załamania"😱😱. 
Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. 😊😊

PODSUMOWANIE:  
Reasumując , zauważam że pomysłowość Autorki nabiera tempa. W porównaniu z poprzednimi jej książkami , B.A. Paris dalej się rozwija i wymyśla coraz to lepsze „Kąski“ dla nas czytelników. Każdy z Was może w tej książce znaleźć coś dla siebie. Myślę że wielu się spodoba . Koniecznie podzielcie się waszymi wrażeniami. Ja po tej lekturze wiem jedno... każdą nową książkę Autorki biorę w ciemno👌👍.
 





 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz