poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Krok trzeci

"KROK TRZECI"

Autor -Bartosz Szczygielski
Liczba stron -400
Wydawca - W.A.B
Rok wydania - 2020
Kategoria - Kryminał, Sensacja, Thriller

OPIS: 
Magda ma idealne życie. Przystojnego męża, świetną pracę i piękne mieszkanie, ale za drzwiami sypialni czai się mrok. Niewypowiedziane słowa i skrywane tajemnice w końcu dają o sobie znać. Jej idealny świat rozsypuje się niczym domek z kart w ciągu jednej nocy. Ta noc obudziła demony, pozostawiając Magdę z kłamstwami, które nie przestają boleć, i pytaniami, na które nie zna odpowiedzi... i jest też ona…

RECENZJA: 
Książka „Krok trzeci“ czekała na swoją kolej dość długo. Jednak za każdym razem, kiedy tylko zbliżałam się do regału krzyczała "teraz ja, moja kolej". Opis bardzo mnie zaciekawił szczególnie zdanie: "Lubiła kochankę męża. Nie miała jednak pojęcia, co stało się z jej ciałem". To książka, której główną bohaterką jest Magda. Jest ona psychoterapeutką, ale po wypadku ma ogromne problemy z pamięcią. Nie poznaje ludzi, nie wie co robiła dzień wcześniej, gdzie pracuje jej mąż, który przez to wszystko powoli się od niej oddala. Wtedy znikąd pojawia się ona... Nina, przyjaciółka Magdy, która jak chodzi o charakter, jest zupełnym jej przeciwieństwem. Bardzo podobał mi się cięty humor Autora 😎😎 podobny zresztą do mojego 😁😁 Książka napisana jest w bardzo ciekawy, przystępny i wciągający sposób. Czasem nie zdążyłam odpowiedzieć sobie na jedno pytanie, a już pojawiały się kolejne, co sprawiało, że trudno było się od niej oderwać. Czytałam o niej dużo pozytywów i ja mogę się pod nimi z czystym sumieniem podpisać. Powiem szczerze, że do tej pory rzadko czytałam polskich Autorów, ale od pewnego czasu to zmieniam i jak dotąd trafiam na same perełki 💪💪. Tak też było w tym przypadku. Więc dopisuję Pana Bartosza Szczygielskiego na listę swoich ulubionych Autorów. Pamiętam jak czytałam, że po serii z Gabrielem Bysiem będzie to coś zupełnie innego... tak też było i jest to równie dobre. Z niecierpliwością czekam na więcej.

PODSUMOWANIE:  
Reasumując „Krok trzeci“ to kolejne 2 dni spędzone w miłym towarzystwie książki. Nudzić się nie da, oderwać również, więc jak już zaczniesz to bez względu na wszystko musisz doczytać ją do końca. Idealna w czasie gdy człowiek zmuszony przez sytuację panującą na świecie, wolny czas musi spędzać w czterech ścianach. Doskonałe lekarstwo na to by nie oszaleć i choć na chwilę się zapomnieć. Jak najbardziej polecam wszystkim Czytelnikom. Zapraszam do podzielenia się swoimi wrażeniami po jej przeczytaniu.
 





 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz