czwartek, 26 marca 2020

Zdrada doskonała

"ZDRADA DOSKONAŁA"

Autor -Lauren North
Liczba stron -384
Tytuł oryginału -The Perfect Betrayal
Tłumaczenie -Agnieszka Walulik
Wydawca - Wydawnictwo W. A. B
Rok wydania - 2020
Kategoria - Kryminał, Sensacja, Thriller

OPIS: 
Tess jest załamana po niespodziewanej śmierci męża. Pozostał jej już tylko syn Jamie – zrobiłaby wszystko, aby go chronić, ale w tej chwili nie bardzo radzi sobie z życiem. Wszystko się zmienia, kiedy do drzwi ich domu puka Shelley, która zajmuje się pomaganiem osobom zmagającym się z utratą kogoś bliskiego. Wyrozumiała i życzliwa kobieta obiecuje, że pomoże Tess przetrwać ten najtrudniejszy okres w życiu.
Kiedy jednak dochodzi do serii niepokojących wydarzeń i pojawiają się różne pytania w związku ze śmiercią męża, Tess zaczyna podejrzewać, że Shelley może mieć ukryty motyw. Wie, że musi dołożyć wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo Jamiemu – lecz nigdy jeszcze nie czuła się równie bezbronna. A na dodatek nikt nie chce jej słuchać…

RECENZJA: 
Hej kochani 🌤 Ostatnio mnie tu trochę mniej. Mam nadzieje, że mi to wybaczycie 😬 ale niestety obowiązki pochłaniają cały mój czas🤷🏻‍♀️ W międzyczasie udało mi się przeczytać książkę "Zdrada doskonała" od Wydawnictwa W.A.B  i powiem Wam, że koniecznie musicie ją mieć na swojej liście👌🏼 Co tu się zadziało 😳🙈 Po przeczytaniu opisu książki wiedziałam, że będzie to wciągająca historia, ale nie wiedziałam, że aż tak. Wiecie, że kryminały i thrillery uwielbiam i mam ich już za sobą całkiem sporo, ale moje podejrzenia tutaj kompletnie się nie sprawdziły, a teorii spiskowych miałam w głowie kilka 🧐 Zakończenie było dla mnie ogromnym zaskoczeniem, ale dało też dużo do myślenia. Losy głównej bohaterki pokazują jak skomplikowana jest ludzka psychika, jak trudno człowiekowi zaakceptować i pogodzić się ze śmiercią kogoś bliskiego. 
Tess bardzo cierpi po stracie męża, jedyne co trzyma ją przy życiu i mobilizuje do w miarę normalnego funkcjonowania to jej synek. W pewnym momencie w jej życiu pojawia się kobieta, która sama jakiś czas temu przeżyła trudne chwile, a aktualnie pracuje i wspiera osoby po staracie bliskiej osoby. Jednak zamiast być lepiej, naszej głównej bohaterce zaczynają przydarzać się dziwne rzeczy. Czy kobieta rzeczywiście chce pomóc Tess podnieść się po stracie męża? Czy faktycznie ma dobre intencje? Kim jest osoba, która wydzwania do Tess co jakiś czas? Kto i dlaczego ją śledzi? Kto w dniu wypadku był z Markiem? Jeżeli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania to obowiązkowo zapisz sobie tytuł tej książki 😉

PODSUMOWANIE:  
Reasumując,  jeżeli lubisz ciekawe, tajemnicze i dobrze opowiedziane historie, trzymające w napięciu od początku do końca to "Zdrada doskonała" jest właśnie dla Was. Nie ma opcji żeby choć przez chwile się przy niej nudzić. Uważajcie tylko, gdyż istnieje ryzyko że książka tak Was pochłonie, że zapomnicie kompletnie o codziennych obowiązkach 😲😲
 Jej premiera przewidziana jest na 15.04.2020.
Z tego miejsca jeszcze raz chciałabym podziękować Wydawnictwu W.A.B za możliwość przeczytania tej niesamowicie ciekawej książki przedpremierowo 🌹🌷🌸💓
 







 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz