niedziela, 5 września 2021

Dania cz.2

 

 
dania, swieto, flagi, flaga, dunska, danmark,

Cześć Kochani ❤🍀

Dziś w Danii święto #flagdag
Tu w normalne dni wszędzie można spotkać powiewające flagi ale w dniu dzisiejszym są one dosłownie w każdym możliwym miejscu 🇩🇰 Udekorowane są nimi również okna, witryny w sklepach, a nawet niektóre ciasta czy pączki.
Niesamowicie podoba mi się ten ich zwyczaj 😍
Jest jeszcze jedna rzecz która już kilka razy rzuciła mi się  w oczy, a też jakoś tak jak to widzę uśmiech sam pojawia się na mojej twarzy, ale o tym opowiem Wam w innym poście 😉

Tak więc ja lecę pić kawkę i poczytać a Wam życzę udanej niedzieli 🌤🍀❤

🇩🇰 Hav en dejlig dag 🇩🇰

Ps. Wieczorem na story pokażę Wam bardzo mądrą książkę dla dzieci 😍Dostała ją trzy tygodnie temu moja młodsza córka bo już kiedyś Wam pisałam, że ona bardzo interesuje sie anatomią (bardziej tą zwierzęcą) i mikrobiologia. Tak więc jak zobaczyłam tę książkę nie mogłam jej nie wziąć. Jest w niej duża dawka wiedzy przedstawiona w fajny, przystępny sposób. Więcej napiszę o niej w recenzji jak już ją przeczytamy 😘❤

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz