niedziela, 9 sierpnia 2020

Pokaż mi



"POKAŻ MI" 
 
pokaz, mi , recenzja , ksiazki, marcel, moss , książki , opinia , recenzje, opinie, ocena, oceny, blogger, książkowy, świat, aschlee,


Autor - Marcel Moss
Liczba stron - 382
Wydawca -Filia
Rok wydania - 2020
Kategoria - Kryminał, Sensacja, Thriller

OPIS: 
RECENZJA: 
Hej Moliki 😘 Po poprzednich książkach autora można się było spodziewać że sięgnę i po tą 😉 Byłam bardzo ciekawa co tym razem się wydarzy. No i śmiało mogę powiedzieć, że znów się nie zawiodłam. Czyta się ją błyskawicznie, napięcie rośnie z każdą kolejną stroną. Miałam kilka pomysłów na zakończenie, ale tego co wymyślił autor i kim okazała się być Królowa nie przewidziałam 😲 z wszystkich trzech powieści Marcela Mossa które przeczytałam, ta jak dla mnie jest najlepsza i powiem szczerze, że aż boję się sięgnąć po kolejną widząc jak autor z książki na książkę się rozkręca🤭 Głównym bohaterem tutaj jest Łukasz który zmaga się z problemami w życiu prywatnym i zawodowym. Jego wieloletni związek wisi na włosku, a w pracy zmuszony jest odpierać ataki agresywnej szefowej. Pewnego dnia mężczyzna za namową przyjaciela instaluje aplikację randkową "Pokaż mi". Jej użytkownicy zabiegają o względy tajemniczej Królowej, uczestnicząc w konkursie polegającym na wykonywaniu wymyślnych, często erotycznych zadań. Łukasz stopniowo angażuje się w znajomość z Królową. Wydaje mu się, że tylko ona go rozumie. Gdy jest już bliski spotkania z nieznajomą, zostaje wplątany w kryminalną intrygę, która z czasem odsłania przed nim przerażającą prawdę. Czasami strasznie denerwowało mnie zachowanie głównego bohatera. Nie raz zastanawiałam się jak można być tak lekkomyślnym, zakłamanym i kombinować ryzykując przy tym utratę normalnego, stabilnego życia. Po raz kolejny autor pokazał nam, że internet nie jest do końca bezpieczny dla użytkowników, że nic w nim nie ginie, zobaczymy tu również jak aplikacje w tym wypadku randkowe ograniczają naszą prywatność, oraz to jak łatwo można wpakować się w problemy i uwierzyć w coś co nie do końca później musi okazać się prawdą. Jeżeli lubisz trzymające w napięciu thrillery to tę książkę musisz przeczytać w 100% Gwarantuję że nie odłożysz jej dopóki nie poznasz prawdy 😈 Miłego dnia Dziubasy 😘🍀🌤📚


pokaz, mi , recenzja , ksiazki, marcel, moss , książki , opinia , recenzje, opinie, ocena, oceny, blogger, książkowy, świat, aschlee,



 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz